יום שישי, 22 בינואר 2010

מבשלים IPA בשבת. מישהו רוצה לקפוץ לביקור?

היום יום שישי, מחר שבת ומזג האויר שוב מחייך אלינו. המשמעות ברורה - Brewing Day!!!!
היום הייתי אצל גדי ויצאתי עם איזה 9 קילו גרעינים. הפעם אני הולך לבשל IPA (שמה בישראל אינדירה, מכירים?) ובפעם השניה בחיי, זה יהיה "הכל גרעינים" (AG).
מי שרוצה לבוא לבלות יום חורף שמשי סביב המאש - מוזמן. אני מתחיל בסביבות שעה 10:00 לפנות בוקר ומשעה 12:00 אפשר להתחיל לשתות. לתאם איתי בטלפון או במייל.

חוצמזה - יש לי בקנה איזה פוסט מסעיר על טיול לדרום שקיימתי אתמול, במסגרת מסעותי לחקר המבשלות והמבשלים בארץ הקודש. מבטיח לנסות לשחרר אותו במשך השבת.

6 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

על המדבקה היפהפיה של האינדירה כתוב "מי מעיין"
ובאמת, רציתי לשאול על איזה מעיין מדובר?

Dagan אמר/ה...

מעיינות רעננה כמובן (-:

שחר קליין אמר/ה...

9 ק"ג לבץ' אחד?

Dagan אמר/ה...

תכננתי לפי 30 ליטר מהמאש. לתסיסה הגיעו 26 ליטר. הבירה מתוכננת להיות קצת יותר מ-7% אלכוהול.

נועם אמר/ה...

איך הלך הבישול השני ב AG?
יותר טוב מהראשון אני מניח.

Dagan אמר/ה...

הלך יופי - נראה שצברתי נסיון (-: עשיתי בישול גדול (התחלתי מ-30 ליטר וסיימתי עם 26 בתסיסה) והצלחתי לעבור אותו בלי לגלוש. חישבתי שהיה לי 77% efficiency שזה נראה לי בסדר גמור. הרבה כשות רצה שם.

פוסט בקרוב!!