יום שבת, 16 בינואר 2010

לאכול צ'ולנט ולשתות צ'ילי. הדובים היו בבירדי.

ביום שישי התארחנו - הדובים בבירדי. בעצם רק אני הייתי מאחר והאח נפל למשכב (לא, לא חזירים - סתם משהו משעמם), אבל גם רותם היה ברוחו לפחות. בהמשך, אחרי שסיימה את חובותיה בבתי הספר ובבית, גם דפי הצטרפה אלי (הגיעה בתחבורה ציבורית!!) כדי לבלות איתי ולא פחות חשוב - לנהוג אותי הביתה בבטחה.
הגעתי עם 4 בירות - סיבוב שני (בלגית בהירה), חצות (פורטר חומה), הדוב השביעי (אייל חומה) והניסוי החדש של בירת צ'ילי. מיותר לציין שבירת הצ'ילי היתה ראשונה להיגמר וגם זכתה לתגובות חיוביות באופן כללי. היו שאמרו שהצ'ילי לא מספיק מורגש. אני חושב שהוא שם במידה הנכונה. השניה להגמר היתה חצות ולקראת הסוף אזלה גם סיבוב שני. למעשה נסעתי הביתה עם 5 בקבוקים של הדוב השביעי בלבד.
אבל לפני שאני ממשיך - התנצלות. מכיוון שהייתי לבד ומכיוון שכל הזמן היה עם מי לדבר - מעלתי בתפקידי ושכחתי לצלם (!). נזכרתי רק ממש בדרך החוצה כשנתקלתי במצלמה בתיק. אז לקחתי כמה תמונות מהמקום אבל בהחלט פיספסתי את הבירדי כשהוא הומה קונים ושותים.
מקרב חברי מועדון חובבי ציון היו יואב (שהגיע עם זוגתו), נועם ואדי (גם הוא עם זוגתו). בנוסף היו עוד הרבה אנשים שאת חלקם הכרתי וחלקם לא ועם כולם היה מעניין וכיף לדבר. אחד האנשים שפגשתי למשל הוא אוהד ממבשלת עמק האלה מהישוב שריגים. אוהד מבשל כבר כמה שנים והוא בנה בעצמו מערכת מעניינת עם אוטומציה ובקרה לבישול all grain - מערכת שאני מתכוון לראות במהלך השבוע הקרוב (אוהד - היכון!!)

חבר'ה - המפגש הזה ביום שישי הוא נפלא. מתעדכנים בהמון דברים (מי עושה מה ואיך, מה הסטטוס של המבשלות שבשלבים כאלה ואחרים של הקמה, איזה ציוד חדש יש וכו') ומגלים אנשים חדשים וותיקים ששותפים לשריטה. יש משהו בשותפות הגורל של מבשלי בירה שמייצר תוך שניות מכנה משותף והשיחה זורמת כאילו ששני חברי ילדות נפגשו. לי היה ממש כיף ואני ממליץ בחום למי שיש לו ממילא קניות לעשות - לכוון אותן ליום שישי ולפנות קצת זמן לשבת על כוס בירה ולקשקש על דא (בירה כזאת) והא (בירה אחרת).
ותודה לגדי על ההזדמנות ועל שיחה מעשירה ומלמדת. למרות שהוא התחמק בעקביות מהמצלמה - הצלחתי לצוד אותו בעיצומה של תנועת התחמקות.
לא יצאתי לפני שקניתי גרעינים לבישול בשבת (בישול ה-AG הראשון שלי!!!) שעליו עוד יסופר בפוסט נפרד. אני מקווה מחר.

4 תגובות:

גלית וגדי אמר/ה...

מאוד נהננו לארח אתכם וכמובן נשמח לעשות זאת שוב.
מי שמעוניין להשתתף ולמזוג במסגרת שישי ביתי בבירדי מוזמן ליצור איתנו קשר.
וכמובן כולם מוזמנים לטעום מהמבשלות הביתיות הנוספות שיתארחו.

Unknown אמר/ה...

מצטער שלא הגעתי.. עם השפעת וכל החורף שירד עלי לא הייתי במצב של נסיעה

אדי אמר/ה...

אכן היה כיף ולשמחתי דגן שמר לי בקבוק אחרון של הצ'ילי שהייתה גדולה. הצ'ילי לא היה תוקפני ולא השתלט על שאר הטעמים. לדעתי זה בדיוק המינון הנכון. לא כמו כמה מאיתנו שמתבלים את הבירה בלי הכרה...
והשיחות כמובן, מעניינות, מועלילות ומחכימות.
איך היה הבישול של האול גריין - דווח מהשטח.

Dagan אמר/ה...

שוב - תודה לגדי ולגלית על האירוח ועל החמין של גדי שהלך נהדר עם הסחוג (של גלית?). תודה כמובן לחבר'ה שבאו לבלות זמן איכות יחד.

אני אנסה להספיק את הפוסט על האול גריין הלילה. אם אני ארדם באמצע - אשלים אותו מחר.