יום שלישי, 17 בנובמבר 2009

יום שישי - בירדי מארחת את פיסטה ביר

הזכרתי לפני כמה זמן שגדי דבירי (Beer-D) פתח במסורת מבורכת ובימי שישי הוא מציע חמין מלאכת ידיו ובכל פעם מארח מבשלה אחרת צעירה שמגישה מבירותיה. מנסיון אני יכול לומר שמי שמגיע לקנות ציוד וחומרים והוא לא ממהר לשום מקום, יכול להעביר כמה שעות בכיף ולהנות מבירה טובה, צ'ולנט טוב ולא פחות חשוב - שיחה עם חברים לשריטה על בישול בירה, טיפים ורעיונות.
אז הייתי שם לפני שבועיים ונהנתי מסטאוט של הבודהה הצוחק והשבוע (שישי 20/11) יואב ופיסטה ביר שלו מתארחים בבירדי עם שתי בירות - טריפל וסייזון. אני זכיתי לשתות כבר מגוון יפה של בירות של יואב (זכות השמורה למקורבים ויחידי סגולה) ואני יכול לומר שהוא בהחלט יודע את העבודה. פיסטה ביר מציעה בירות מיוחדות, מורכבות ומדוייקות להפליא.
בהצלחה יואב. ולמי שמתכנן ביקור - שמעו לי, אם אתם צריכים לעשות קניות לבישול של שבת (וגם אם לא) הנה לכם יופי של דרך לבלות שישי בצהרים. אגב, בזמן שאתם שותים - יואב הוא גם מאגר נפלא של ידע ונסיון והוא תמיד שמח לשתף. תתקילו אותו ותראו מה קורה (תגידו שאני שלחתי אותכם).

7 תגובות:

שחר קליין אמר/ה...

יואב
בהצלחה

ואל תשכח לשמור כמה מהבירות המעולות שלך למפגש

אדי אמר/ה...

ביום שישי הייתי חולה. במחלה הטרנדית ביותר בימים אלה: קדחת החזירים (כן, כן כזה אני אופנתי עד הסוף) וגם לא ידעתי שזה היום של יואב. לו הייתי יודע, חולה או לא - הייתי בא (עם מסכה)!
נ.ב.
אני כבר בריא לחלוטין ויש לי היתר להתסתובב חופשי ולא ממוסך. תראו אותי מחר (יום ה') באשקלון.

יואב אמר/ה...

אדי- אני נמצא ביום שישי הקרוב, אני מזמין אותך להתרפא באמצעות בירה וצ'ולנט.
שחר- אל תדאג יש מספיק :)

דרור אמר/ה...

מצטרף לשבחים.
אני אקפוץ להגיד שלום.

יואב אמר/ה...

תודה לכל מי שהגיע, ממליץ לכל הבשלנים לקבוע אצל גדי

Dagan אמר/ה...

מתנצל שלא הגעתי. אתה יודע - מרעננה לתל אביב... לא פשוט.
איך היה? ספר...

יואב אמר/ה...

מכרתי 34 בקבוקים, הצ,ולנט של גדי היה מוצלח, אוירה טובה... בקיצור חוויה חיובית :)