יום חמישי, 23 ביולי 2009

BREW-TALI, אחחחח - איזו תוית

כן, כן - כבר אמרו לי שאני קצת מתקטנן עם המבשלים הביתיים על התויות שלהם, ולא מתחשב בעובדה שלהם אין ממתג-קופירייטר-גרפיקאי-פרסומאי צמוד שאפשר לשלוח לו מתכון של בירה ועוד לפני שיבשה הזעה על כפתור ה-ENTER, כבר לקבל 5 הצעות לתויות במייל חוזר. אני בחרתי כזה אח אז חיי קלים, אבל אני יודע שיש כאלה שצריכים להזיע בשביל תויות או אפילו (רחמנא לצלן) לשלם כסף אמיתי למישהו שיעצב להם אותה!

בכל אופן - אדי ידידי, ממבשלת BREW-TALI (שעדיין אין לה אתר באינטרנט, אבל בקרוב יהיה והיא תצטרף לרשימת המבשלות בציון כאן בצד ימין) הביא אותה בתוית שלא תבייש כל מבשלת בוטיק בינלאומית. התוית עוצבה ע"י יונתן כוכבי.
התוית, שיש בה גם מאפיינים ברורים של תוית בירה קלאסית אך שומרת על המאפיינים ה"בוטיקיים", היא גם קולית ברמות והיא גם מתחברת לאדי האופנוען הנועז. אהבתי במיוחד את הכיתוב: "The First and Best Brewery in Holon". לרותם בטח יהיו עוד כמה תובנות בהתייחסות לתוית.

קבלו אותה:
וכדי שלא תהיה תחושה שהתרככתי ושאבדה לי הביקורתיות... מילה אחת של ביקורת: דווקא עם תוית כזאת חובה שלכל בירה תהיה תוית משלה ולא להסתפק בתוית אחת שתשמש את כל הבירות. אני מצפה עכשיו לסדרת תויות ברוח התוית הראשונה, שתפאר את כל פורטפוליו הבירות של מבשלת BREW-TALI.

אז בחיאת יונתן - אנחנו כבר מחכים לתויות הבאות!

2 תגובות:

אדי סער אמר/ה...

ועוד משהו ששכחתי - הסדרה בדרך ובהחלט ברוח הדברים אבל גם מסע 100 תוויות מתחיל בתווית אחת

אדי סער אמר/ה...

היי דגן,
תודה על הפירגון. חשוב לציין שכוכבי הוא לא גרפיקאי מקצועי מה שמצביע על כך שמה שהכי חשוב זה יצירתיות (ומי כמונו יודעים את זה, זה הרי נכון גם לגבי בישול בירה). אגב, אם מותר לי להשוויץ, אני אחראי על ה-copywriting כולל המשפט הפטריוטי, שמצא חן בעיניך על חולון ("עיר הילדים" שיש בה גם כאלה השותים בירה). אשמח לשמוע גם את חוות דעתו של רותם (שאצלו מקצועיות ויצירתיות חוברים להםיחדיו).