יום ראשון, 12 ביולי 2009

מועדון יצרני הבירה של Beer Master - מפגש יולי

לכל מי שאיבד ריכוז או שהיה עסוק מידי ולא הרגיש איך הזמן רץ, עבר כבר חודש מאז המפגש האחרון של מועדון יצרני הבירה של ביר מאסטר ומפגש יולי הולך להתרגש עלינו ביום חמישי הקרוב - ה-16/7. המקום - כרגיל, מבשלת קרלסברג שבאשקלון.
השבוע הנושא הוא - סוגי לתת והשימוש בהם. מעין הרצאת המשך להרצאת חודש יוני שעסקה בתהליך ההלתתה. נושא חשוב מאוד, יש לי הרבה שאלות (אביחי - הזהר!!) ואני מקווה לצאת חכם יותר משנכנסתי. אני אשתדל לא ליגע יותר מידי את שאר הנוחכים בנוכחותי...

הפעם אני מביא איתי שני דברים מעניינים (!) - הראשון זה את אחי רותם (הידוע בבבלוג בכינויו "הממתג") - שותף פעיל בבישולים (כשיש לו זמן) וסמנכ"ל בכיר למיתוג, עיצוב ופרסום במבשלת הדובים. רותם חש ברע ונפל למשכב בסופ"ש ואנחנו מתפללים להחלמתו וחזרתו לכושר עד יום חמישי; השני זה כמה בקבוקים צוננים של בירת "הדוב השביעי" לטעימה.
למי שפיספס את מבחן הטעימה האחרון ולא שמע על הבירה (שנלגמה בינתיים ע"י מתי מעט יחידי סגולה) - מדובר בבירת Amber Ale יפהפיה ולפחות לטעמינו - בירה משובחת. אני אגדיל ואומר שלטעמנו היא מהטובות שהוצאו תחת ידה של מבשלת הדובים. מקווה שהבירה תישא חן גם בעיני שאר יוצרי הבירה.

להתראות באשקלון.

5 תגובות:

רותם אמר/ה...

הדובים הוא מקום העבודה הטוב ביותר שעבדתי בו (ועבדתי כבר בכמה מקומות נחשקים).
בשום מקום לא נתקלתי במנכ"ל אכפתי כל כך לבריאותם של עובדיו. תודה לך דגן. אני לא יכול אפילו להגיד לך עד כמה נגעת ללבי (פשוט בגלל שאיבדתי את הקול)
אבל מבטיח שאעשה הכל כדי להבריא ואולי - כבר מחר - אתייצב בעבודה כדי לבשל בצוותא בץ' נוסף של 'המכה הראשונה'

Dagan אמר/ה...

יפה כתבת אחי. החלם במהרה. נראה לי שכוס יונק הדבש יעשה את העבודה.
אז אנחנו סגורים על בישול מחר אחרי הצהריים? נצטרך להסתדר בלי העזרה של הדור הצעיר הפעם...

אדי סער אמר/ה...

להתראות. אני כבר מצפה בחוסר סבלנות.
דובים יקרים,
אני ממש מעריץ את קצב העבודה שלכם. ביום שישי בישלתי בצ' של בירת חיטה ואני נח על זרי הדפנה (או זרי הכישות). נח? לא ממש אני די מודאג הייתה תסיסה סוערת במיוחד, אבל הסתיימה תוך פחות מ-12 שעות ומיכל התסיסה מכוסה מגבות רטובות נמצא בחום סביבתי של 28 מעלות (כאשר המיזוג לא פועל והוא לא פועל 24/7. מה יצא מזה ? נדע עוד 3 שבועות בערך...

Dagan אמר/ה...

אולי "בירה ישראלית" שכולם מחפשים בכל תחרות באמצעות כוסברה, סחוג וזעתר צריכה בכלל להיות בירה שפשוט תוססת ב-28 מעלות. אם זה לא בירה ישראלית אני לא יודע מה כן.

ותכל'ס אדי - תזרום. ייצא אחלה... עד כמה שבירת חיטה יכולה להיות אחלה, הא (-:

אדי סער אמר/ה...

בירת חיטה יכולה להיות אחלה ! ונקווה שזו תהיה כזו. אם לא נחכה לחורף או למבשלה מאובזרת (מה שיבוא קודם)