יום שלישי, 25 במאי 2010

לונגשוט 2010 - ברכות לזוכים

לפני שבוע וחצי החמצתי אירוע חשוב בתחום הבירה הביתית בישראל - טקס הכרזת הזוכים בתחרות הלונג שוט של סמואל אדמס. האירוע הזה היה חשוב מעצם היותו ומעצם תרומתו לייצור הבירה הביתית במחוזותינו אבל בדיעבד, הוא גם היה חשוב לאור הייצוג המכובד של חובבי ציון בו - הן בהשתתפות ולא פחות חשוב - ברשימת הזוכים.
על התירוץ שלי להחמצה עוד יסופר בפוסט נפרד (הקהל ישפוט אם יש הצדקה או לא) אבל בינתיים - אני אמשיך לאכול את הלב על ההחמצה ובואו ניתן את הכבוד לזוכים:

הזוכה הגדול שהביא תואר כפול - הן בקטגוריית הלאגר והן בקטגורית העל - Best in Show, הוא לא אחר מאשר שמואל נקי ממבשת שמולץ עם לאגר החוטאים שלו (sinner bock). הפרס בו שמואל זכה הוא נסיעה לתערוכת בירה בדנבר, קולורדו שבארה"ב, אלא שלמרות ששמואל שלנו יכול לבשל ולשתות בירה בארץ הקודש (וכמו שראינו הוא גם מיטב לעשות זאת) - הוא מנוע לעשות זאת ב"ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות". בשביל זה הוא יצטרך לחכות עוד שנתיים עד הגיעו לגיל 21. אכן באססה. מה הפתרון שמולץ? יש כבר החלטה? אני מציע שחבר ותיק במועדון יתרום לשמולץ שנתיים מגילו (אני מתנדב) או לחילופין חבר בגיל השתיה יקח על עצמו את הנטל ויסע לייצג את שמולץ (גם פה אני מתנדב).

חוץ מהזכיה הכפולה של שמולץ, מועדון חובבי ציון יכול להוסיף לארון הגביעים כמה פרסים נוספים באדיבות יואב ועמנואל שחזרו עם שלל מרשים ביותר (3 פרסים כל אחד!!!!!):
בקטגורית אייל בהיר - מקום שלישי: יואב (פיסטה ביר) עם בירת Saison
בקטגורית חיטה - מקום שני: עמנואל (EZ BEER) עם ה-EZ Wheat שלו
בקטגוריה חופשית - מקום שני: יואב (פיסטה) עם Juniper Trippel ומקום שלישי: עמנואל (EZ) עם EZ Red
בקטגורית ישראלי - מקום ראשון: יואב (פיסטה) עם בלונד סמבוקה ומקום שני: עמנואל (EZ) עם EZ Blond

מלבד הזוכים מקרב "חובבי ציון" שהזכרתי, מן הראוי לציין גם את הבודהה, את מבשלת בראור, את אדרעי'ס, את Wicked, את מבשלת האלה ואת מבשלת הרצל שזכו גם הן בקטגוריות השונות. את רשימת הזוכים המלאה אפשר למצוא באתר בקבוק.

והנה משהו קטן באדיבות ערוץ 10 ובסיוע אלון ריפטין שלנו:



אז כל הכבוד לזוכים וכבוד גדול למארגנים (שגיא קופר, גדי דבירי) ולנותני החסות (סמואל אדמס וחברת טמפו). בפעם הבאה אין נסיעות לחו"ל בחודש מאי.

תגובה 1:

אדי אמר/ה...

מה שמולץ רק בן 19? (איזה מין גיל זה בכלל ?!).
כמה צעיר ככה עשה בירה מעולה.