יום שני, 22 בפברואר 2010

מסיבות פורים... עם בירה!

אני מניח שיש הרבה מאוד אופציות לבילוי של חג פורים ואני גם יכול לנחש שרובן (אם לא כולן) מלוות בבירה. טובה יותר או טובה פחות - זה כבר תלוי במסיבה אני מניח. בכל אופן - אני בחרתי שלושה אירועים שהבירה היא מרכזן.

אופציה א' - בירה ובשר במבשלת Sparrow בנחלים

מכירים את דרור ממבשלת Sparrow? היו לי שתי הזדמנויות לשתות את הבירות של דרור - פעם אחת במפגש במסגרת הקורס של ביר-מאסטר במבשלת קרלסברג ופעם שניה במפגש של חובבי ציון. על הבירות של דרור היתה לי דעה כבר בטעימה הראשונה והדעה רק התחזקה בטעימה השניה - דרור רוקח יופי של בירות!!
אז היום יואב סיפר לי שדרור מארגן משתה פורים, ויוצעו בו בירות טובות ובשרים מעושנים - הכל מלאכת בית. המסיבה פתוחה אבל מספר המקומות מוגבל...

המקום: מושב נחלים
הזמן: יום ראשון 28/2, החל משעה 16:00 ולתוך הלילה
דרישת סף: לבוא מחופשים
קשר: Facebook

אופציה ב' - חגיגת הפורים של בירדי
ועוד אפשרות לחגוג את הפורים היא המסיבה של בירדי. הפורים הוא רק התירוץ והמסיבה האמיתית היא חגיגות 10 שנים מאז שבירת א'שוף (לה שוף, מק שוף), הלא היא הבלגית עם הגמד, עשתה עליה והגיעה לארץ הקודש. דמי כניסה יאפשרו בנוסף לכל הדברים הסטנדרטיים במסיבת פורים גם בירה א'שוף חופשית, ישר מהברז!


המקום: פראג הקטנה שבהרצליה פיתוח
הזמן: יום ראשון, 28/2 שעה 21:00
קשר: אתר בירדי

אופציה ג' - כולנו מלכת אסתר בדאנסינג קאמל
דיוויד מהגמל המרקד הגדיל לעשות ומתח את אירועי פורים על פני 4 ערבים - מה-27 בפברואר ועד ה-2 במרץ. בכל ערב משהו אחר אבל המשותף לכולם הוא ש-4 פעמים הגולם יקום על יוצרו (ולמי שלא מכיר - אני מתכוון שתוגש בירת "הגולם" המפורסמת מהחבית).

ביום ראשון מתוכננת תצוגת אופנה של דראג קווינס (לכבוד מלכת אסתר). אני חושב שהכי טוב להביא ישירות מהמקור:

Sunday Night – 28 Feb – Annual Drag Queen Fashion Show sponsored by the Tel Aviv University Theatre Department. Voyeur or participant, everyone’s a Queen Esther for the night! Special fashion tips by the pros including “Leg Shaving for Today’s Man” and “Foundation – Options for Heavy Shadows”. A portion of all sales for the night will be donated to the Tel Aviv University Theatre Department. GOLEM on tap (of course).

המקום: הדנסינג קאמל, המסגר בתל אביב
הזמן: יום ראשון, 28/2 בערב
קשר: אתר ה-Dancing Camel

ומה אני מתכנן לעשות? באופן כללי אני לא טיפוס של מסיבות גדולות. משהו אישי ואינטימי בא לי יותר טוב. אני חושב שאני אלך הפעם על ה-Homebrew של דרור. ובהזדמנות זו דרור - תסליק בצד כמה IRA, שלא יגמר לפני שאני מגיע (-:

חג שמח לכולם!!!

תגובה 1:

עמנואל אמר/ה...

היינו במסיבה של בירדי וזה היה פיצוץ. הבירה זרמה כמו מים, מוזיקה נהדרת, מצב רוח מצויין ועוד יצאנו עם בקבוק 750 מקשופ.